آیا کم خونی شدید بیمار بیماری های کلیوی با کراتینین 8.1
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا کم خونی شدید بیمار بیماری های کلیوی با کراتینین 8.1

آیا کم خونی شدید بیمار بیماری های کلیوی با کراتینین 8.1؟ در واقع، برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی با کراتینین 8.1 که در بیماری کلیوی end مرحله هستند، به طوری که آنها بسیار آسان است به رنج می برند درد و علائم دیگر.
آیا کم خونی شدید برای کراتینین 8.1 بیماران؟
در درمانگاه، کراتینین از نزدیک مربوط به عملکرد کلیه است. بالاتر سطح کراتینین است، کمتر از توابع کلیوی هستند. کراتینین دارای دو منابع، که عضلات و مواد غذایی می باشد. به عنوان عضلات پایدار است، کراتینین می ایستد هنوز با کلیه سالم است. بنابراین اگر کراتینین نگه می دارد در سطح بالا برای یک مدت طولانی، کلیه شما قطعا آسیب دیده است. کراتینین 8.1 واقعا بالا برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است. با سطح کراتینین بالا، کلیه طور جدی آسیب دیده در نتیجه مؤثر بر سیستم تشکیل دهنده خون به عنوان تولید کلیه کمتر EPO. با کمتر EPO، خون تشکیل شده است کمتر در نتیجه ساخت سیستم در کوتاه مدت بدن ما از خون منجر به کم خونی. اگر کلیه کوتاه از خون و اکسیژن برای مدت زمان طولانی است، عملکرد کلیه را حفظ کاهش تا زمانی که کمتر و کمتر باقی می ماند. بیماری های کلیوی سریع پیشرفت می کند. زندگی شما را تهدید خواهد شد.
چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟
برجسته میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که به بهبود عملکرد کلیه در نتیجه کم خونی reliving بدون عوارض جانبی کمتری دارند. این اقدامات از دیدگاه ریشه است که به طور کامل از داروهای غربی متفاوت طول می کشد. میکرو چینی داروها از داروهای فعال چینی است که توسط herbals چینی پردازش تشکیل شده است. herbals چینی معروف در جهان هستند و ارزشمند هستند. در پزشکی میرو-چینی Osmotherapy ما، herbals چینی به طور کامل با کمک دستگاه اسمز منجر به قیمت استفاده می شود. در همین حال اثر را می توان در طولانی ترین. دلیل آن این است که شما می توانید این درمان در خانه را در زمانی که شرایط خود را با ثبات تبدیل شده است.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: